Monday, July 29, 2013

Rammstein in Bucharest 2013 Full Concert HD


Till Lindemann again because, well, Till.

Sorry for the poor sound quality in the first three songs of the concert. Please tell me if you like the recording, the attempt at making it better than most that are out there on Youtube was, literally, a huge pain in the back (and arms) of the amazing cameraman. If you enjoyed this, please leave a message for the one who kept as still as possible in a moving crowd, arms up continuously for almost two hours. Click HERE for photos from the concert!

8 comments:

  1. Felicitari pentru realizare!
    Durerile de spate si de mina vor trece, dar filmul ramine, dovedind ca s-a meritat tot efortul si sacrificiul. :)
    Danke!

    ReplyDelete
  2. I love Rammstein! I have alwasy wanted to see them live but so far it hasn't happened yet.

    ReplyDelete
  3. Hey!

    Fac o versiune "full multicam" a concertului Rammstein de la Bucuresti din vara si am pus deja aproape toate cantecele ale concertul. De-abia acum am realizat ca pe tine nu te-am intrebat (i-am mai intrebat si pe ceilalti utilizatori care au pus majoritatea concertului pe YouTube, dar doar 2 au raspuns...) Mai ai cumva fisierele in format original, needitate ale concertului? M-ar ajuta enorm, mai ales fiindca tu ai multe cadre apropiate si clare ale membrilor...

    Multumesc si sper sa-mi raspunzi cat mai repede! (agenttud27 pe YouTube)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, le am. Do I get credit for the footage? :)

      Delete
    2. Dap, o sa-i mentionez aproape pe toti care au pus filmari, iar pe cei care au pus majoritatea concertului sau pe tot sigur (+ tu ai printre cele mai bune cadre) :D
      Nu stiu in schimb cata publicitate o sa am. Mai mult de trimis pe pagina Rammstein Romania de Facebook linkul de YouTube si un post pe forumul LIFAD Romania nu prea pot sa fac... Poate vorbesc cu admin-ul forumului si ajunge pe pagina principala :D

      Delete
  4. Normal :D Pe toti cei care au pus tot concertul sau majoritatea lui ii voi mentiona, iar tu ai printre cele mai bune cadre. Din punct de vedere al publicitatii, mai mult decat un post pe forumul LIFAD Romania si de trimis un link paginii de Facebook Rammstein Romania nu prea pot sa fac... Poate reusesc sa vorbesc cu admin-ul forumului si ajunge pe pagina principala :D Daca esti de acord, sa-mi zici cum poti sa imi dai filmarile. Am mai primit de la un user linkuri pe transfer.ro, dar daca ti se pare prea mult de lucru sau n-ai timp, gasim noi alta solutie :)

    ReplyDelete